vineri, 12 noiembrie 2010

Pastrav pe ploaie

Venisem de la scoala si decateva zile am aflat ca toamna se prinde bine lipanul la musca, asa ca nu am mai stat pe ganduri si am plecat la pescuit in ciuda faptului ca afara ploua "mocaneste".

Am ales sa pescuiesc cu 2 nimfe in stilul cehesc, si am urcat vreo 500 de metri si nimic, nici macar o smucitura. M-am gandit sa gandit sa folosesc 2 muste ude pentru lipan, prima era o musca verde creatie   proprie iar a doua era un black ant si pescuiam din amonte in aval. Dupa vreo 300 de metri am simtit o smucitura si a urmat un mini dril cu un pastravas indigen de numai 18 cm, pe ploaia aceia l-am fotografiat si apoi l-am eliberat, a plecat incet din mana mea, parca se gandea ca mai are o sansa la viata, eram fericit ca l-am prins, stiind ca nu e mare si nici un record personal dar a fost primul si singurul pastrav prins in timp ce afara ploua si credetima pe cuvant, vremea nu conteaza ci doar echipamentul. Snur Intins !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu